Głównie bedzie o mojej przygodzie z szydełkowaniem i nie tylko...
poniedziałek, 18 stycznia 2010

Przeprowadziłam sie na www.kasianat.blogspot.com

Pozdrawiam serdecznie i zapraszam!!!

14:47, kasianat
Link Dodaj komentarz »
czwartek, 14 stycznia 2010
środa, 23 grudnia 2009

Święta tuż tuż....Ostatnie przygotowania, a w związku z tym ostatnie chwile na dzierganie. U mnie mały dylemacik. Postanowiłam juz jakiś czas temu zrobić zazdroskę. Niestety fikuśne okna stanęły mi na drodze by zrealizować cel. Chciałam zrobić zazdroskę po całości, ale wystający środek okna przeszkadzał w zawieszeniu zazdroski. W związku z tym podzieliłam schemat na dwie połowy. Na razie udało mi się wykonać zazdroskę na jedną połowe okna. Nawet nie zdążyłam jej jeszcze ukrochmalić, ani uprasować. Druga połowa jest w trakcie dziergania, ale szanse niewielkie, aby udało mi się ją zakończyc na zbliżające sie Święta.

Zazdroska na oknie- jeszcze niewykończona.

Mam małą nadzieje, że dziś uda mi się skończyć drugą część. Ale jeszcze tyle pracy, a jutro około 4 rano wyjazd do Polski!!!!! W domku będę na samą kolacje około 17.00.

Wszystkim, którzy tu zagladają chciałabym życzyć:

Cudownych Świąt Bożego Narodzenia Rodzinnego ciepła i wielkiej radości, Pod  choinką zaś dużo prezentów, a w Waszych pięknych duszach wiele sentymentów. Świąt dających radość i odpoczynek, oraz nadzieję na Nowy Rok, żeby był jeszcze lepszy niż ten, co właśnie mija.

Pozdrawiam serdecznie!!!!

10:29, kasianat
Link Komentarze (2) »
środa, 16 grudnia 2009

I w końcu do nas przyszła zima. Za oknami piękna biała pierzynka, która pewnie długo nie poleży- niestety.....A robótkowo w końcu udało mi się skończyć aniołki.

Ten zrobiony dla cioci jako dodatek do prezentu świątecznego. Chciała ze złotymi włosami więc ma. Ja wole tradycyjne....

A ten dla mnie na tegoroczną choinke.

A tu cała moja kolekcja- no prawie bo jeszcze dwa aniołki potrzebują wykończenia- mam nadzieje, że będą gotowe na Święta.

Dziś byłam na fantastycznym spacerku ze znajomymi Kingą i Marcinem ( dzięki raz jeszcze!!!!) Przy okazji cyknęłam kilka fotek.Postanowiłam wstawić je tutaj bo jest to duże ułatwienie. Rodzinka i znajomi mogą  je zobaczyć od razu w komplecie.

 Natalka była cała w skowronkach. Wiadomo czemu - śnieg!!!!

Robienie aniołków ( hehe ja dziergam a ona robi na śniegu) to jej ulubiona zabawa na białej pierzynce.

Nawet była grzeczna :-)))

A tu my - nawet ładnie wyszło mi to zdjęcie!

Choinka w naszym miasteczku.

Korciło mnie żeby je spróbować....

Prawie Zakopane, ale prawie robi wieeelką różnice!

I ponownie prawie Zakopane....

No i powrót do domu......

Pozdrawiam!!!!!

20:00, kasianat
Link Komentarze (1) »
poniedziałek, 14 grudnia 2009

Robótkowo powinno być świątecznie....A mnie sie zachciało korali. Oto one:

No to żeby nie było zupełnie nie świątecznie- to my z kimś znajomym :-)

I jeszcze dwie foteczki z wekendowego spacerku po Randers ( Dania)

Natalka przy fontannie

pozdrawiam serdecznie!!!

14:52, kasianat
Link Komentarze (1) »
czwartek, 10 grudnia 2009

Udało mi się w końcu ukrochmalić niestety - tylko trzy aniołki. Na dodatek dwa z nich wyszły jakieś beczułkowate. Natomiast jeden jedyny wyszedł całkiem całkiem- nie sugerowalam sie już tak na 100% schematem. Kolejne juz sie dziergają. Oto one.

Poza tym juz ostatnia w tym roku choineczka. Szkoda tylko, że nie widać ozdóbek na niej.

Do kompletu mojej czarnej czapki, którą pokazywałam wczesniej wydziergałam szalik. Jest milutki, fajnie ogrzewa szyje.

No i w końcu doczekałam sie swrwetki na którą już dawno miałam ochote. W planach jeszcze kwadratowe podstawki w tym samym kolorze.

I schemacik do serwetki

Pozdrawiam serdecznie!!!!

17:52, kasianat
Link Komentarze (1) »
wtorek, 01 grudnia 2009

Moje pierwsze blogowe wyróżnienie, które otrzymałam od iwiki - dziękuje ślicznie :-) jest mi niezmiernie miło!!!

No i teraz wypadałoby przekazać wyróżnienie dalej.Wyróżnienie przekazuje:

Violettcie666 -http://mojerobotki.blox.pl/html

Reni- http://reni-1.blogspot.com/

Ivory-http://auntivory.blox.pl/html

Gażyni- http://gazynia.blox.pl/html

19:46, kasianat
Link Komentarze (3) »
czwartek, 12 listopada 2009

 Dziś jakoś aura wpływa na mnie niekorzystnie....A poza tym siedzenie w domu rownież. Natalka przyniosła z przedszkola ospe. Na szczęście faze kulminacyjną mamy już za sobą, przebieg również nie jest ostry. Ale siedzieć w domku trzeba....Można by pomyśleć, że ma się tyle czasu na swoje hobby, ale niekiedy po prostu nic mi się nie chce - brak słonka....Dobra koniec narzekania.

Wydziubałam dla siebie takie korale szydełkowe

Mam w planach jeszcze wykonanie innych kolorków, dlatego ostatnio będąc w pasmanterii zaopatrzyłam się na zaś :-)

Dzis raczej się nie zabiore......

Dalej kontynuuje ozdóbki na Boże Narodzenie. Ponownie Mikołajki.Tym razem polecą do koleżanki Moniki :-) Musze zrobić takich jeszcze trzy sztuki.

A tak prezentuje się faza wstępna mojej tuniki. Niestety za bardzo nie widac kolorku. Będzie fioletowa.

Szykowałam sie na coś bardziej okazalszego, ale skrzydełka mi opadły, gdy dziewczyny na forum odradziły. No i miały racje. Będzie to mój pierwszy ciuszek, więc lepiej się troszkę wprawić na czymś prostym.

Pozdrawiam serdecznie!!!!

p.s. nie wiem co sie dzieje z moja czcionką???

14:43, kasianat
Link Komentarze (1) »
środa, 04 listopada 2009

         A ja dalej kontynuuje moje ozdóbki świąteczne. Zrobiłam kolejną choineczke. Pierwsza poleciała juz do pasmanterii jako upominek dla moich sklepowych koleżanek. Druga była robiona z myślą o cioci, której to choineczka bardzo sie spodobała. Przy robieniu drugiej choinki prace sobie znacznie ułatwiłam ponieważ juz nie przyszywałam każdej kokardki i koralików z osobna, ale przykleiłam na klej wikol.Wygląda to nawet estetyczniej ponieważ po wyschnięciu wikol staje się bezbarwny, nie widać nitek i jest to trwały klej.

 

Choinka

Mikołajki zrobiłam z myślą o podarowaniu je  do sklepu który chyba lubie najbardziej odwiedzać, czyli - pasmanterii!!! Tam zawsze, gdy patrze na te koraliki, włóczki, kordonki, wstążeczki rodzi mi się w głowie tysiące pomysłów. No a przy tym atmosfera jest przesympatyczna :-))) Przy okazji pozdrawiam moje koleżanki ze sklepu gdyby tu zajrzały!!!

 mikołaj na szydełku

  

mikołaj na szydełku

 

Czapke zrobiłam wczoraj przedpołudniem kiedy moje dziecko rozrabiało w przedszkolu. Dziś już w domku bo przeziębiona. No takie są uroki przedszkola...Czapka najsprostsza jaka by mogła być. Z początku miała byc ażurowa, ale tak się zimno zrobiło, że zrezygnowałam z pierwotnego pomysłu.

 

 

No a w planach hmmm ubranko dla tej oto koleżanki. Moja Agusia :-)

 

A dalsze plany to - zobaczcie co kupiłam!!!

Musze sie nauczyć!!! Oczka prawe i lewe umiem pozostaje tylko odświeżyć wiadomości, ale reszta kombinacji drutowych to czarna magia !!! A do nauki mobilizuje mnie fakt, że bardzo dużo ubrań, które chciałabym zrobić robi się albo na drutach, albo robi się nimi wykończenia.

W planach również:

* dalsza kontynuacja ozdób gwiazdkowych a w tym: aniołki, bombki itp.

*coś do ubrania: tunika - mam juz włóczke Dalia oczywiście ciemny fiolet, ale wacham się pomiędzy kilkoma wzorami.

*szalik do kompletu do czarnej czapki- jest już wzór, ale brak włóczki

*ubranko dla Agusi - włóczka już jest

* zazdroska aniołkowa, która obecnie zaczeta leży głębo w koszu

*szaliczek boa - nawet zaczęty

*nauka na drutach :-)

Z reguły nie planuje (kiedyś tak było).  Obecnie nauczyłam się żyć bez dalekosiężnych planów, ale mysle że w kwestii robótkowej można sobie pozwolić na pewnie program. A to dlatego, że łapie wiele srok za ogon i dużo robótek zaczynam a nie kończe. Może taka lista zmobilizuje mnie do zakończenia tego co rozpoczęłam.

Pozdrawiam serdecznie!!!

13:25, kasianat
Link Dodaj komentarz »
poniedziałek, 26 października 2009

Między dzierganiem większych robótek udało mi się zrobić już coś na Boże Narodzenie. Jest to co prawda kropla w morzu. Moim planem jest udekorowanie tegorocznej choinki w same szydełkowe ozdóbki. Co prawda w zeszlym roku też moje świąteczne drzewko miało kilka szydełkowych ozdóbek, ale niewiele. Mam cichą nadzieje, że w tym roku mi się uda. Mam teraz więcej czasu ponieważ Natalia chodzi do przedszkola więc większość wolnego czasu (dopołudniowego) mogę poświęcić mojemu hobby.

Aha sprzedałam pierwszą swoją prace szydełkową, a dokładnie dwie. Były to dwie pary rękawiczek. Niestety zapomniałam cyknąć fotke.... Musze przyznać, że fajnie robi się coś dla kogoś i to jeszcze za pieniążki.

Moje pierwsze Bożo Narodzeniowe ozdóbki:

 

 

Kolejne ozdóbki w trakcie dziergania.

Pozdrawiam serdecznie!!!

09:45, kasianat
Link Komentarze (2) »
 
1 , 2 , 3 , 4 , 5
O autorze
http://w76