Głównie bedzie o mojej przygodzie z szydełkowaniem i nie tylko...
poniedziałek, 26 października 2009

Między dzierganiem większych robótek udało mi się zrobić już coś na Boże Narodzenie. Jest to co prawda kropla w morzu. Moim planem jest udekorowanie tegorocznej choinki w same szydełkowe ozdóbki. Co prawda w zeszlym roku też moje świąteczne drzewko miało kilka szydełkowych ozdóbek, ale niewiele. Mam cichą nadzieje, że w tym roku mi się uda. Mam teraz więcej czasu ponieważ Natalia chodzi do przedszkola więc większość wolnego czasu (dopołudniowego) mogę poświęcić mojemu hobby.

Aha sprzedałam pierwszą swoją prace szydełkową, a dokładnie dwie. Były to dwie pary rękawiczek. Niestety zapomniałam cyknąć fotke.... Musze przyznać, że fajnie robi się coś dla kogoś i to jeszcze za pieniążki.

Moje pierwsze Bożo Narodzeniowe ozdóbki:

 

 

Kolejne ozdóbki w trakcie dziergania.

Pozdrawiam serdecznie!!!

09:45, kasianat
Link Komentarze (2) »
poniedziałek, 12 października 2009

Chuste zrobiłam i tak sobie pomyślalam, że przydałoby się coś na dłonie. Pisałam wcześniej, że w planach mam rękawiczki. Dzięki forum Kaiem i koleżankom z forum udało mi się zrobić mitenki. To nie jest mój pomysł. Dziewczyny robiły wcześniej identyczne mitenki. Trzeba przyznać, że zadanie miałam oj bardzo uproszczone. A tak wyszły moje mitenki.

mitenki

11:03, kasianat
Link Komentarze (1) »
piątek, 09 października 2009

W końcu udało mi się wydziergać coś dla siebie. Zrobiłam chuste z fioletowej włóczki. Podobno to teraz najmodniejszy kolor :-). Robiłam ją szydełkiem nr 2,5 i włóczką Peonią - wzięłam podwójna nitkę. Wczoraj założyłam ją pierwszy raz. Jest cieplutka i duża. Można ją obkręcić wokół szyi. Musze wejść do wprawy jak ją  nosić. A jak mi nie będzie odpowiadać to z miłą chęcią przygarnie ją moja mama :-). Teraz na szydełku rękawiczki :-) zobaczymy co z tego będzie oraz zazdroska w  planach tyle, że ho ho... Pozdrawiam serdecznie!!! Oto chusta i ja w moim nowy dziergadełku.

 

 

A to ja w chuście.

 

12:44, kasianat
Link Komentarze (3) »
O autorze
http://w76