Głównie bedzie o mojej przygodzie z szydełkowaniem i nie tylko...
czwartek, 08 stycznia 2009

     Choć Boże Narodzenie minęło to ja ciągle anielsko....Już miałam dość beżowych wytworów i postanowiłam sięgnąć po inny kolor. Musze przyznać, że co beżowy to beżowy. Aniołka zostawiam dla siebie, aby strzegł mojego domostwa.

Zielony Anioł

23:09, kasianat
Link Dodaj komentarz »
czwartek, 01 stycznia 2009

       Wszystkiego najlepszego w nowym 2009 roku!!! Po szampańskiej zabawie czas wracać do robótek. Jakiś czas temu zauważyłam na forum Kaiem rewelacyjną technikę - haft matematyczny. Strasznie mi się ona spodobała. Dziewczyny na forum prezentowały świetne kartki okazjonalne wykonane tą techniką. Byłam wtedy za granicą i nie mogłam zaopatrzyć sięwe wszystkie materiały, które byłyby potrzebne do wykonania takich kartek. Jak tylko wróciłam do kraju pierwsze kroki skierowałam do sklepu papierniczego i zkupiłam to i owo. W starym roku udało mi się wykonać dwie karteczki. Jedną dla mojej serdecznej koleżanki na urodziny, a drugą dla męża z okazji wczorajszych imienin. Muszę przyznać, że wciągnęłam sie bez reszty. Troszkę się tego obawiam bo to kolejna rzecz, która mnie tak wciągnęła..... Oto moje karteczki.

Kartka dla Ani

 

18:16, kasianat
Link Dodaj komentarz »
niedziela, 28 grudnia 2008

Mimo, że Boże Narodzenie minęło to mi ciągle świątecznie. Moja choineczka gubi już liście więc postanowiłam ją uwicznić. Nie jestem za bardzo zadowolona z efektu końcowego bo brakuje na niej tego co miałam w zamyśle. Mało na niej ozdóbek szydełkowych. Po prostu zabrakło czasu....Oto ona:

14:06, kasianat
Link Dodaj komentarz »
czwartek, 25 grudnia 2008

     W przedświątecznej gorączce udało mi się wyczarować kilka rzezcy. Oczywiście nie powstrzymałam się, aby nie zrobić aniołka. Poleciał już do przyjaciół do Norwegii jako świąteczny podarek. Wiele radości sprawiło mi robienie tego anioła. Poza aniołem powstały dwie czerwone serwetki, które robiłam z zamiarem pozostawienia ich w domu. Ale czasu i tak było za mało. Nieraz rąk brakuje bo człowiek chciałby tyle rzezcy zrobić.....

Świąteczne serwetki 

 A oto moje dwie Świąteczne serweteczki

20:35, kasianat
Link Dodaj komentarz »
piątek, 12 grudnia 2008
I znowu anioły. Powstały dzięki uprzejmości koleżanek z forum Kaiem, które chetnie dzielą sie swoimi schematami i zawsze pomogą w chwilach mojego załamania szydełkowego. A tak na marginesie to przecież wszystko zaczęło sie od tego forum...

 

Dziekuję wszystkim!

13:36, kasianat
Link Dodaj komentarz »
Aniołki uwielbiam w każdym wydaniu. Korzystając z okazji, że zbliżają się Świeta Bożego Narodzenia postanowiłam obdarować niektórych członków mojej rodzinki aniołkami. Aniołki zrobiłam juz jakis czas temu. Musze dodac że przy każdej nowej pracy szkole swój szydełkowy warsztat. Daleko mi jeszcze do perfekcji...
13:22, kasianat
Link Dodaj komentarz »

No to zaczynamy blogowanie. Głównie będzie o szydełkowaniu, które pochłónęło mnie bez reszty, innych wytworach moich łapek, mojej kochanej rodzince, o życiu i tym wszystkim co nas otacza. Pozdrawiamserdecznie!!!                                                                                                                                                                                                                                                   

Na początek aniołkowo

12:41, kasianat
Link Dodaj komentarz »
1 , 2 , 3 , 4 , 5
 
O autorze
http://w76